GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT, NR.1 “CĂSUȚA PITICILOR” HOREZU cu sediul în orașul Horezu, str.Unirii, nr.30 organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unei funcții contractuale de execuție, vacantă, de Administrator Patrimoniu din cadrul Grădiniței cu Program Prelungit, nr.1 “Căsuța Piticilor” Horezu, cu normă întreagă de 8 ore/ zi, astfel:

Data și locul desfășurării concursului:
– proba scrisă se organizează la sediul Gradiniței cu Program Prelungit, Str.Unirii, Nr.30, județ Vâlcea, în data de 31.10.2025, ora 1000;
– interviul se organizează la sediul Gradiniței cu Program Prelungit, Str.Unirii, Nr.30, județ Vâlcea , în data de 04.11.2025, ora 1000
– dosarele de înscriere se pot depune la sediul instituției – Grădiniței cu program prelungit, nr.1 “Căsuța Piticilor” Horezu, str.Unirii, nr.30, județ Vâlcea în perioada 08.10.2025-21.10.2025, In intervalul orar 10:00-15:00

Rezultatele selecției dosarelor se vor afișa la avizierul din cadrul Grădiniței cu program prelungit, nr.1 “Căsuța Piticilor” Horezu, str.Unirii, nr.30, județ Vâlcea în data de 22.10.2025.

CONDIȚII DE PARTICIPARE LA CONCURS

CONDIȚII SPECIFICE:
1. Administrator Patrimoniu
-Nr.posturi: 1
-Nivel studii: Studii superioare finalizate cu diploma de licență pentru funcția de inginer/subinginer, economist, conform legii 198/2023;

CONDIȚII GENERALE:
– are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
– cunoaște limba română, scris și vorbit;
– are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
– are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
– îndeplinește condițiile de studii de vechime în specialitate și după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează. cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
– nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
– nu a comis infracțiunile prevăzute la art.1 alin. (2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35, alin. (1), lit. h). (art.15 din Hotărârea Guvernului nr.1336/2022).

ACTE NECESARE ÎNSCRIERII LA CONCURS
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr.2 la H.G. nr. 1366/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin.(2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.

– Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b) -e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea “conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
– Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

BIBLIOGRAFIE POST Administrator Patrimoniu
1) Legea învățământului preuniversitar nr.198/2023;
2) Hotărârea nr.2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale;
3) Legea nr.22/1969, modificată și completată prin Legea nr.54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice;
4) Ordin nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii, cu completările și modificările ulterioare;
5) Legea nr.53/2003 Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
6) Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice cu completările și modificările ulterioare;
7) Hotărârea nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice;
8) Ordin 281/22.06.2016 privind stabilirea formularelor standard ale Programului anual al achiziţiilor publice şi Programului anual al achizițiilor sectoriale;
9) Ordinul nr.2634/2015 privind documentele financiare contabile;
10) Legea nr.319/2006 Legea securității și sănătății în muncă cu modificările și completările ulterioare;
11) Legea nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările ulterioare;
13) Ordinul ME nr.5.726/2024, pentru aprobarea Regulamentului cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ;
14) Hotărârea nr.276/21.05.2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
15) Hotărârea Guvernului nr.640/07.09.2017 pentru aprobarea Programului pentru școli al României;
16) Ordinul nr.976/1998 pentru aprobarea normelor de igienă privind producția, prelucrarea, depozitarea, păstrarea, transportul și desfacerea alimentelor
17) Ordinul nr.1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă privind unitățile pentru ocrotirea, educarea și instruirea copiilor și tinerilor;

TEMATICĂ:
1) Organizarea, funcționarea unităților de învățământ preuniversitar, personalul unităților de învățământ, răspunderea disciplinară a personalului;
2) Structura, organizarea responsabilităților personalului didactic auxiliar nedidactic Compartimentul Administrativ-organizare responsabilități;
3) Norme privind organizarea, efectuarea inventarierii;
4) Atribuțiile principale ale gestionarului, condiții privind angajarea gestionarilor, răspundere penală, civilă a gestionarului;
5) Norme generale specifice de întocmire, utilizare a documentelor financiar-contabile;
6) Elemente obligatorii pe care trebuie să le conțină documentele financiar-contabile;
7) Modul de realizare a achizițiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achiziție publică;
8) Obligațiile angajatorilor, obligațiile lucrătorilor privind securitatea și sănătatea în muncă;
9) Răspunderea patrimonială conform Codului Muncii;
10) Dispoziții generale, obligații privind apărarea împotriva incendiilor;
12) Jurisdicția muncii conform Codului Muncii;
13) Garanția în numerar (conform Legii nr. 22/18.11.1969);
14) Clasificarea și duratele normale de funcționare a mijloacelor fixe;
16) Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului – cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
17) Stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
18) Normele din igienă din unitățile pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna, recreerea copiilor, tinerilor.

CALENDARUL CONCURSULUI:
• Depunerea dosarelor: 8.10.2025-21.10.2025, interval orar 10:00- 14:00
• Selecția dosarelor: 22.10.2025
• Depunere contestații selecția dosarelor: 23.10.2025 interval orar 9:00-11:00
• Afișarea rezultatelor după contestații selecție dosare: 24.10.2025
• Proba scrisă: 31.10.2025, ora10:00
• Afișarea rezultatelor după proba scrisă: 31.10.2025
• Depunere contestații proba scrisă: 03.11.2025, interval orar 9:00-11:00;
• Afișarea rezultatelor după contestații proba scrisă: 03.11.2025
• Interviul: 04.11.2025 ora 10:00
• Depunere contestații proba interviu: 05.11.2025 interval orar 9:00-11:00;
• Afișarea rezultatelor după contestații interviu: 05.11.2025
• Rezultatul final al concursului: 06.11.2025.

Relații suplimentare la telefon 0250860730
Persoana de contact: Tudor Mădălina Maria

DESCARCĂ DE AICI ANUNȚUL INTEGRAL, ÎN FORMAT PDF.

DESCARCĂ DE AICI FIȘA INDIVIDUALĂ A POSTULUI DE ADMINISTRATOR PATRIMONIU, ÎN FORMAT PDF.

ANEXA NR. 2 – FORMULAR DE ÎNSCRIERE – DESCARCĂ DE AICI DOCUMENTUL, ÎN FORMAT DOCX (Word).